Syl's Interieur Design » Verzenden & Retourneren

 

Retourneren & Verzenden

 

Retourneren 

 

Als je een artikel via SHop Syl’s ID koopt, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat is en blijft werken zoals verwacht bij normaal gebruik. Het kan echter altijd gebeuren dat je onverhoopt niet tevreden bent en je artikel retour wilt sturen of moet aanmelden ter reparatie. Hier zijn bepaalde regels aan verbonden. Om niet voor verrassingen te komen staan, raden wij je aan deze informatiepagina door te lezen. Als er geen fabrieksgarantie geldt, bestaat daarnaast nog de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat je gekochte artikel moet voldoen aan wat beloofd is en wat je redelijkerwijs mocht verwachten. Als je bijvoorbeeld een stoel hebt gekocht waarvan de stoelpoot al na een paar weken kapot gaat, mag je hierover contact opnemen met ons. Wacht hier niet te lang mee nadat je dit gebrek hebt ontdekt. Als de periode van de fabrieksgarantie is afgelopen, wil dat dus niet zeggen dat er helemaal geen garantie meer is. Het garantiebewijs van je artikel is vaak de desbetreffende factuur of het aankoopbewijs. 

 

Dit kun je niet retourneren 

  • Cadeaubonnen en- kaarten 
  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken) 
  • Artikelen die op maat/persoonlijk gemaakt worden
  • Bloemen, planten en artikelen die een beperkte houdbaarheid hebben 

 

Grote & zware artikelen opsturen? 

Grote en zware artikelen hoef je natuurlijk niet zelf op te sturen. Neem dan contact op met het onderstaande e-mailadres en vermeld dat het artikel kapot is. We plannen dan zo snel mogelijk een afspraak met je in (vaak binnen 48 uur). 

                                                                                           info@shopsylsid.nl 

LET OP! Bovenstaande geldt alleen voor klanten in Nederland. 
Tweedehands artikelen of showroommodellen kunnen niet worden geretourneerd. 

 

Retourtermijn 

Bij SHop Syl’s ID heb je een herroepingtermijn van 30 dagen (de termijn waarin je je artikel als retour mag aanmelden). Die termijn gaat in op de dag dat jij de dienst afsluit of het artikel ontvangt. Zodra je je retour hebt aangemeld bij ons, heb je nog 7 dagen om het pakket in te leveren. 

 

Verzenden 

 

Pakketten worden bezorgd door PostNL, GLS, DHL, TransMission of UPS op maandag t/m zaterdag.
Gratis verzending bij bestellingen vanaf €250,- voor Nederland. Onze pakketten worden met optimale zorg verpakt en de inhoud wordt voorzien van beschermend materiaal. Ook is het mogelijk om het pakket bij ons af te halen aan de K. van Dijkstrjitte 20 in Dokkum.

 

Levering

 

De levertijd binnen Nederland bedraagt maximaal 10 werkdagen afhankelijk van het gekochte merk, tenzij het anders vermeld staat op de productpagina. Neem contact op met het onderstaande e-mailadres en informeer naar de levertijd van het gekochte artikel. 

                                                                                           info@shopsylsid.nl